Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950
Назва: Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: англомовна граматична компетенція
вікова періодизація
психофізіологічні передумови
стадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 17. С. 36–45.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психофізіологічні передумови формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Проаналізовано вікові періодизації дитячого розвитку Л.С.Виготського і Ж.Піаже. Складено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/950
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.