Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494
Назва: | Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | “культурнопросвітницькі місії” освіта на селі сільська школа кампанія боротьби з неписьменністю |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Молодь і ринок |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Молодь і ринок. 2015. № 2 (121), лютий. С. 80–84. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз ролі “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Описано процес організації “культурно-просвітницьких місій” у Мексиці, визначено характер їх діяльності у 1920 – 1950-х роках. Зазначено, що вони були спрямовані насамперед на поширення знань серед селянства, подолання неписьменності, розвиток елементарної освіти на селі, разом з тим сприяли покращенню соціально-економічних умов життя регіонів Мексики. Значним був внесок “культурно-просвітницьких місій” у становленні освіти дорослих, розвитку народної освіти у Латинській Америці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках.pdf | 227.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.