Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494
Назва: Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: “культурнопросвітницькі місії”
освіта на селі
сільська школа
кампанія боротьби з неписьменністю
Дата публікації: 2015
Видавництво: Молодь і ринок
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Молодь і ринок. 2015. № 2 (121), лютий. С. 80–84.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз ролі “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Описано процес організації “культурно-просвітницьких місій” у Мексиці, визначено характер їх діяльності у 1920 – 1950-х роках. Зазначено, що вони були спрямовані насамперед на поширення знань серед селянства, подолання неписьменності, розвиток елементарної освіти на селі, разом з тим сприяли покращенню соціально-економічних умов життя регіонів Мексики. Значним був внесок “культурно-просвітницьких місій” у становленні освіти дорослих, розвитку народної освіти у Латинській Америці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.