Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T13:42:20Z-
dc.date.available2023-11-17T13:42:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Роль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Молодь і ринок. 2015. № 2 (121), лютий. С. 80–84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9494-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз ролі “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х роках. Описано процес організації “культурно-просвітницьких місій” у Мексиці, визначено характер їх діяльності у 1920 – 1950-х роках. Зазначено, що вони були спрямовані насамперед на поширення знань серед селянства, подолання неписьменності, розвиток елементарної освіти на селі, разом з тим сприяли покращенню соціально-економічних умов життя регіонів Мексики. Значним був внесок “культурно-просвітницьких місій” у становленні освіти дорослих, розвитку народної освіти у Латинській Америці.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subject“культурнопросвітницькі місії”en_US
dc.subjectосвіта на селіen_US
dc.subjectсільська школаen_US
dc.subjectкампанія боротьби з неписьменністюen_US
dc.titleРоль “культурно-просвітницьких місій” у розвитку сільської освіти у Мексиці у 1920 – 1950-х рокахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.