Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491
Назва: | Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | «просвітницький регенераціонізм» іспанські інтелектуали іспанський педагогічний дискурс регенераціоністські мотиви народне просвітництво культурне прогресування |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2019. № 8 (70), травень. Т. 1. С. 25–29. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ–ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського «просвітницького регенераціонізму» — мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст..pdf | 250.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.