Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T13:24:32Z-
dc.date.available2023-11-17T13:24:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 4 (44). Т. 1. С. 33–35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу з’ясувати, як було представлено один з аспектів мети соціального виховання — солідарність — в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ — ХХ ст. Визначено, що просвітницька ідея солідарності пов’язувалася іспанськими педагогами з прагненнями в процесі соціального виховання досягти консолідації суспільства й оновлення рідної країни.en_US
dc.publisherМіжнародний науковий журнал “Інтернаука”en_US
dc.subjectсолідарністьen_US
dc.subjectсоціальне вихованняen_US
dc.subjectмета соціального вихованняen_US
dc.subjectіспанський педагогічний дискурсen_US
dc.subjectіспанські педагогиen_US
dc.titleСолідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.