Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490
Назва: Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст.
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: солідарність
соціальне виховання
мета соціального виховання
іспанський педагогічний дискурс
іспанські педагоги
Дата публікації: 2018
Видавництво: Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Солідарність як мета соціального виховання в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 4 (44). Т. 1. С. 33–35.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу з’ясувати, як було представлено один з аспектів мети соціального виховання — солідарність — в іспанському педагогічному дискурсі на рубежі ХІХ — ХХ ст. Визначено, що просвітницька ідея солідарності пов’язувалася іспанськими педагогами з прагненнями в процесі соціального виховання досягти консолідації суспільства й оновлення рідної країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9490
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.