Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T15:34:59Z-
dc.date.available2020-03-23T15:34:59Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2011. Вип. 20. С. 54–70.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/948-
dc.description.abstractУ статті описано методичний експеримент, у якому порівнюються два варіанти методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи; наводяться дані перед- та післяекспериментального зрізів, аналізуються результати проведеного експериментального навчання.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectметодичний експериментen_US
dc.subjectучні початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.