Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T13:10:47Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T13:10:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.). Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 8 (48). Т. 1. С. 41–44. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу з’ясувати, яким в іспанському педагогічному дискурсі першої третини ХХ ст. бачився ідеал єдиної школи. Показано, що іспанська концепція єдиної школи (Л. Лузуріага, М. Домінго, М. де Маесту, Л. де Сулуета та ін.) передбачала широку програму освітнього реформування, утвердження нової методології соціально-освітнього процесу, фактичне змінення укладу традиційної школи й перетворення її на нову, демократичну, ціннісно-орієнтовану на суспільну солідарність і соціальну консолідацію. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” | en_US |
dc.subject | іспанський педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | єдина школа | en_US |
dc.subject | демократична школа | en_US |
dc.subject | освітнє реформування | en_US |
dc.subject | соціально-освітній процес | en_US |
dc.subject | соціальна консолідація | en_US |
dc.subject | ідеал | en_US |
dc.title | Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.).pdf | 273.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.