Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T13:10:47Z-
dc.date.available2023-11-17T13:10:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.). Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 8 (48). Т. 1. С. 41–44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу з’ясувати, яким в іспанському педагогічному дискурсі першої третини ХХ ст. бачився ідеал єдиної школи. Показано, що іспанська концепція єдиної школи (Л. Лузуріага, М. Домінго, М. де Маесту, Л. де Сулуета та ін.) передбачала широку програму освітнього реформування, утвердження нової методології соціально-освітнього процесу, фактичне змінення укладу традиційної школи й перетворення її на нову, демократичну, ціннісно-орієнтовану на суспільну солідарність і соціальну консолідацію.en_US
dc.publisherМіжнародний науковий журнал “Інтернаука”en_US
dc.subjectіспанський педагогічний дискурсen_US
dc.subjectєдина школаen_US
dc.subjectдемократична школаen_US
dc.subjectосвітнє реформуванняen_US
dc.subjectсоціально-освітній процесen_US
dc.subjectсоціальна консолідаціяen_US
dc.subjectідеалen_US
dc.titleІспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.).pdf273.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.