Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T12:47:23Z-
dc.date.available2023-11-17T12:47:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Особливості структури STEM-середовища в закладах освіти. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. 2023. № 3(55). С. 161–165.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9481-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості структури STEM-середовища в закладах освіти в контексті реалізації концепції «Нова Українська Школа». Зазначено, що підготовка до STEM-діяльності вимагає комплексного підходу, що орієнтований на сучасні освітні вимоги та потреби суспільства. Вчителі повинні бути готові до активної ролі у формуванні майбутнього покоління громадян України, сприяючи їх розвитку та вихованню в дусі громадянської відповідальності та готовності до життя в сучасному світі.en_US
dc.publisherЕлектронний збірник наукових праць ЗОІППОen_US
dc.subjectSTEM-середовищеen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectSTEM-діяльністьen_US
dc.subjectзаклади освітиen_US
dc.titleОсобливості структури STEM-середовища в закладах освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості структури STEM-середовища в закладах освіти..pdf287.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.