Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T15:33:18Z-
dc.date.available2020-03-23T15:33:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Наукові записки. Серія : “Психологія і педагогіка” : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 квітня 2010 року “Міжкультурна комунікація : Мова – культура – особистість”. Острог : Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2010. Вип. 15. С. 165–174.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947-
dc.description.abstractУ статті розглядаються труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Досліджено типологію труднощів. Складено кореляцію граматичних помилок, відмічених у мовленні учнів під час наукового спостереження за навчальним процесом у 2 – 4-х класах початкової загальноосвітньої школи.en_US
dc.publisherНаукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Матеріали міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectграматичний матеріалen_US
dc.subjectпочаткова загальноосвітня школаen_US
dc.subjectтипологія труднощівen_US
dc.subjectкореляція граматичних помилокen_US
dc.subjectнаукове спостереженняen_US
dc.titleТруднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.