Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947
Назва: | Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи |
Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
Ключові слова: | граматичний матеріал початкова загальноосвітня школа типологія труднощів кореляція граматичних помилок наукове спостереження |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Наукові записки. Серія : “Психологія і педагогіка” : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 квітня 2010 року “Міжкультурна комунікація : Мова – культура – особистість”. Острог : Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2010. Вип. 15. С. 165–174. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Досліджено типологію труднощів. Складено кореляцію граматичних помилок, відмічених у мовленні учнів під час наукового спостереження за навчальним процесом у 2 – 4-х класах початкової загальноосвітньої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи.pdf | 178,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.