Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947
Назва: Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: граматичний матеріал
початкова загальноосвітня школа
типологія труднощів
кореляція граматичних помилок
наукове спостереження
Дата публікації: 2010
Видавництво: Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Наукові записки. Серія : “Психологія і педагогіка” : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 22 – 23 квітня 2010 року “Міжкультурна комунікація : Мова – культура – особистість”. Острог : Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2010. Вип. 15. С. 165–174.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються труднощі засвоєння англомовного граматичного матеріалу учнями початкової загальноосвітньої школи. Досліджено типологію труднощів. Складено кореляцію граматичних помилок, відмічених у мовленні учнів під час наукового спостереження за навчальним процесом у 2 – 4-х класах початкової загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/947
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.