Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T15:30:40Z-
dc.date.available2020-03-23T15:30:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Модель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 92. С. 198–202.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/946-
dc.description.abstractУ статті розглядається модель організації навчального процесу формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectні початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.titleМодель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи Модель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.