Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/946
Назва: Модель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи Модель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: англомовна граматична компетенція
модель
ні початкової загальноосвітньої школи
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Модель організації навчального процесу з формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 92. С. 198–202.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається модель організації навчального процесу формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/946
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.