Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945| Назва: | Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції | 
| Автори: | Мірошник, Ірина Василівна | 
| Ключові слова: | англомовна граматична компетенція молодші школярі навчально-методичний комплекс підручник  | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | 
| Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 85. С. 168–172. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті проводиться детальний аналіз окремих навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи стосовно формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.