Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мірошник, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T15:28:46Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T15:28:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Мірошник І. В. Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 85. С. 168–172. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945 | - |
dc.description.abstract | У статті проводиться детальний аналіз окремих навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи стосовно формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | англомовна граматична компетенція | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | en_US |
dc.subject | підручник | en_US |
dc.title | Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.