Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945
Назва: Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: англомовна граматична компетенція
молодші школярі
навчально-методичний комплекс
підручник
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 85. С. 168–172.
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться детальний аналіз окремих навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи стосовно формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.