Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2023-11-10T07:23:01Z-
dc.date.available2023-11-10T07:23:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Особливості підготовки майбутніх вчителів в контексті реалізації концепції «Нова Українська Школа». Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня 2023 року) / Тернопіль : ФОП Осадца Ю.В. 2023. С. 177-179.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9444-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів в контексті реалізації концепції «Нова Українська Школа». Зазначено, що підготовка майбутніх вчителів у контексті реалізації концепції «Нова українська школа» вимагає комплексного підходу, що орієнтований на сучасні освітні вимоги та потреби суспільства. Вчителі повинні бути готові до активної ролі у формуванні майбутнього покоління громадян України, сприяючи їх розвитку та вихованню в дусі громадянської відповідальності та готовності до життя в сучасному світі.en_US
dc.publisherРозвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectосвітні вимогиen_US
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх вчителів в контексті реалізації концепції «Нова Українська Школа»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.