Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430
Назва: | Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходи |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | соціальна робота соціально-педагогічна робота у громаді соціальне виховання розвиток громади |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Проблеми освіти |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходи. Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Київ, 2015. Вип. 80. Ч. 2. C. 120–125. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз проблеми концепту соціально-педагогічної роботи у громаді в іспаномовних країнах, окреслюється методологія вивчення даної проблеми. З’ясовано розбіжності у поглядах іспаномовних теоретиків соціальної педагогіки у визначенні місця і ролі школи як фактора соціального виховання та соціалізації особистості дитини. Автор акцентує увагу на тому, що ключовим контентом соціально-педагогічної роботи у громаді є організація процесу соціального виховання і співучасть різних соціальних інститутів та соціально-педагогічних акторів у сприянні соціальній інтеграції людини у суспільстві в умовах сучасного соціального іспаномовного простору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах проблема концепту, методологічні підходи.pdf | 351.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.