Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-03T09:47:00Z-
dc.date.available2023-11-03T09:47:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходи. Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Київ, 2015. Вип. 80. Ч. 2. C. 120–125.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз проблеми концепту соціально-педагогічної роботи у громаді в іспаномовних країнах, окреслюється методологія вивчення даної проблеми. З’ясовано розбіжності у поглядах іспаномовних теоретиків соціальної педагогіки у визначенні місця і ролі школи як фактора соціального виховання та соціалізації особистості дитини. Автор акцентує увагу на тому, що ключовим контентом соціально-педагогічної роботи у громаді є організація процесу соціального виховання і співучасть різних соціальних інститутів та соціально-педагогічних акторів у сприянні соціальній інтеграції людини у суспільстві в умовах сучасного соціального іспаномовного простору.en_US
dc.publisherПроблеми освітиen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна робота у громадіen_US
dc.subjectсоціальне вихованняen_US
dc.subjectрозвиток громадиen_US
dc.titleСоціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.