Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430
Назва: Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходи
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: соціальна робота
соціально-педагогічна робота у громаді
соціальне виховання
розвиток громади
Дата публікації: 2015
Видавництво: Проблеми освіти
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Соціально-педагогічна робота у громаді в іспаномовних країнах: проблема концепту, методологічні підходи. Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Київ, 2015. Вип. 80. Ч. 2. C. 120–125.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз проблеми концепту соціально-педагогічної роботи у громаді в іспаномовних країнах, окреслюється методологія вивчення даної проблеми. З’ясовано розбіжності у поглядах іспаномовних теоретиків соціальної педагогіки у визначенні місця і ролі школи як фактора соціального виховання та соціалізації особистості дитини. Автор акцентує увагу на тому, що ключовим контентом соціально-педагогічної роботи у громаді є організація процесу соціального виховання і співучасть різних соціальних інститутів та соціально-педагогічних акторів у сприянні соціальній інтеграції людини у суспільстві в умовах сучасного соціального іспаномовного простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9430
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.