Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T14:36:13Z-
dc.date.available2020-03-23T14:36:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Поняття іншомовної граматичної компетентності та особливості її реалізації в початковій школі. Науковий журнал «Молодий вчений». № 2.1 (54.1) лютий, 2018. С. 99–103.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/941-
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям реалізації іншомовної граматичної компетентності в початковій школі. У статті детально розкрито поняття іншомовної граматичної компетентності, визначено її складові елементи: граматичні знання, граматичні навички (рецептивні та репродуктивні) та граматична усвідомленість. Описано етапи формування іншомовних граматичних навичок. Окреслено три основні стадії оволодіння іноземною мовою молодшими школярами та встановлено їх кореляцію зі стадіями інтелектуального розвитку учнів початкової школи.en_US
dc.publisherНауковий журнал «Молодий вчений»en_US
dc.subjectіншомовна граматична компетентністьen_US
dc.subjectграматичні знанняen_US
dc.subjectграматичні навичкиen_US
dc.subjectграматична усвідомленістьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleПоняття іншомовної граматичної компетентності та особливості її реалізації в початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.