Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/941
Назва: Поняття іншомовної граматичної компетентності та особливості її реалізації в початковій школі
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: іншомовна граматична компетентність
граматичні знання
граматичні навички
граматична усвідомленість
початкова школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений»
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Поняття іншомовної граматичної компетентності та особливості її реалізації в початковій школі. Науковий журнал «Молодий вчений». № 2.1 (54.1) лютий, 2018. С. 99–103.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям реалізації іншомовної граматичної компетентності в початковій школі. У статті детально розкрито поняття іншомовної граматичної компетентності, визначено її складові елементи: граматичні знання, граматичні навички (рецептивні та репродуктивні) та граматична усвідомленість. Описано етапи формування іншомовних граматичних навичок. Окреслено три основні стадії оволодіння іноземною мовою молодшими школярами та встановлено їх кореляцію зі стадіями інтелектуального розвитку учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/941
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.