Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T14:34:24Z-
dc.date.available2020-03-23T14:34:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами. European Humanities Studies : State and Society. Slupsk, Poland. 2016. Vol. III. Р. 258–268.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психофізіологічні передумови навчання іншомовного граматичного матеріалу учнів початкової школи. Проаналізовано вікову періодизацію дитячого розвитку Ж. Піаже, з гідно з якою діти 6–7-ми років знаходяться на доопераціональній (дограматичній) стадії, а діти 8–9-ти років перебувають на стадії конкретних операцій (граматичній). Окреслено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетентності у молодших школярів.en_US
dc.subjectіншомовна граматична компетентністьen_US
dc.subjectіншомовний граматичний матеріалen_US
dc.subjectвікова періодизаціяen_US
dc.subjectпсихофізіологічні передумовиen_US
dc.subjectусвідомленняen_US
dc.subjectстадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами.en_US
dc.titleРоль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.