Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мірошник, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T14:34:24Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T14:34:24Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Мірошник І. В. Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами. European Humanities Studies : State and Society. Slupsk, Poland. 2016. Vol. III. Р. 258–268. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психофізіологічні передумови навчання іншомовного граматичного матеріалу учнів початкової школи. Проаналізовано вікову періодизацію дитячого розвитку Ж. Піаже, з гідно з якою діти 6–7-ми років знаходяться на доопераціональній (дограматичній) стадії, а діти 8–9-ти років перебувають на стадії конкретних операцій (граматичній). Окреслено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетентності у молодших школярів. | en_US |
dc.subject | іншомовна граматична компетентність | en_US |
dc.subject | іншомовний граматичний матеріал | en_US |
dc.subject | вікова періодизація | en_US |
dc.subject | психофізіологічні передумови | en_US |
dc.subject | усвідомлення | en_US |
dc.subject | стадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами. | en_US |
dc.title | Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами.pdf | 323,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.