Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9400
Назва: Еволюція сприйняття здобувачами освіти історичних дисциплін, що охоплюють ХХ – ХХІ ст. (з досвіду викладання)
Автори: Еткіна, Ірина Ігорівна
Ключові слова: еволюція сприйняття
здобувачі освіти
історична освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
Бібліографічний опис: Еткіна І. Еволюція сприйняття здобувачами освіти історичних дисциплін, що охоплюють ХХ – ХХІ ст. (з досвіду викладання). Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Чернігів, 27 червня 2023 р. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): Студенти з історичною освітою безперечно мають стати лідерами думок в сучасному українському суспільстві, яке сьогодні переживає переломний момент власного державотворення – визволення країни від російських загарбників, входження до європейського економічного та політичного простору, остаточне утвердження як частини євро-атлантичної цивілізації. Вкрай важливо, щоб сучасні здобувачі освіти мали належний рівень інноваційної та академічної культури. Інноваційна компетентність є результат теоретичної і практичної готовності фахівця до здійснення професійної діяльності з використанням ефективних нововведень. В даній статті мова йде не про технічні інновації, які розвиваються швидкими темпами, викладачі і студенти мають змогу їх вдосконалювати, особливо за умов онлайн-навчання [1; 2], а про світоглядні підходи до вивчення історії та ставлення до них студентства [3].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9400
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.