Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940
Назва: Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: іншомовна граматична компетентність
іншомовний граматичний матеріал
вікова періодизація
психофізіологічні передумови
усвідомлення
стадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами. European Humanities Studies : State and Society. Slupsk, Poland. 2016. Vol. III. Р. 258–268.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психофізіологічні передумови навчання іншомовного граматичного матеріалу учнів початкової школи. Проаналізовано вікову періодизацію дитячого розвитку Ж. Піаже, з гідно з якою діти 6–7-ми років знаходяться на доопераціональній (дограматичній) стадії, а діти 8–9-ти років перебувають на стадії конкретних операцій (граматичній). Окреслено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетентності у молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.