Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940
Назва: | Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами |
Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
Ключові слова: | іншомовна граматична компетентність іншомовний граматичний матеріал вікова періодизація психофізіологічні передумови усвідомлення стадіальність засвоєння іноземної мови молодшими школярами. |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами. European Humanities Studies : State and Society. Slupsk, Poland. 2016. Vol. III. Р. 258–268. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психофізіологічні передумови навчання іншомовного граматичного матеріалу учнів початкової школи. Проаналізовано вікову періодизацію дитячого розвитку Ж. Піаже, з гідно з якою діти 6–7-ми років знаходяться на доопераціональній (дограматичній) стадії, а діти 8–9-ти років перебувають на стадії конкретних операцій (граматичній). Окреслено кореляцію стадій інтелектуального розвитку учнів початкової школи і стадій засвоєння ними іноземної мови. Обґрунтовано стадіальність формування іншомовної граматичної компетентності у молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/940 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль свідомого в оволодінні іншомовним граматичним матеріалом молодшими школярами.pdf | 323,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.