Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринь, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-10-30T10:02:37Z-
dc.date.available2023-10-30T10:02:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГринь О. Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії. Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Чернігів, 27 червня 2023 р. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 9-12.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9398-
dc.description.abstractДіджиталізація навчального процесу є об’єктивною реальністю сучасної освіти. ЇЇ поширення зумовлено цілою низкою чинників: стрімким вдосконаленням цифрових технологій; переходом на дистанційне навчання, спричиненим спершу пандемією Covid-19, а згодом подіями повномасштабного російського військового вторгнення на територію України; формуванням нової генерації здобувачів загальної середньої та вищої освіти, представники якої краще сприймають яскраву візуалізовану інформацію, а також практичними функціями освітнього процесу, який має бути спрямований на формування ключових компетентностей.en_US
dc.publisherІнновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участюen_US
dc.subjectплатформа KAHOOTen_US
dc.subjectвивчення історіїen_US
dc.subjectдіджиталізація навчального процесуen_US
dc.titleМожливості платформи KAHOOT при вивченні історіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії.pdf636.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.