Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9398
Назва: Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії
Автори: Гринь, Олена Володимирівна
Ключові слова: платформа KAHOOT
вивчення історії
діджиталізація навчального процесу
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю
Бібліографічний опис: Гринь О. Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії. Інновації в освіті: Тези доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Чернігів, 27 червня 2023 р. Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 9-12.
Короткий огляд (реферат): Діджиталізація навчального процесу є об’єктивною реальністю сучасної освіти. ЇЇ поширення зумовлено цілою низкою чинників: стрімким вдосконаленням цифрових технологій; переходом на дистанційне навчання, спричиненим спершу пандемією Covid-19, а згодом подіями повномасштабного російського військового вторгнення на територію України; формуванням нової генерації здобувачів загальної середньої та вищої освіти, представники якої краще сприймають яскраву візуалізовану інформацію, а також практичними функціями освітнього процесу, який має бути спрямований на формування ключових компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9398
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Можливості платформи KAHOOT при вивченні історії.pdf636.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.