Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/939
Назва: Особливості іншомовного мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: дитина дошкільного віку
мова
мовлення
етап
послідовність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Особливості іншомовного мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 113–116.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям оволодіння іншомовним мовленням дітьми дошкільного віку. У статті чітко розмежовано поняття “мова” і “мовлення”, визначено мету навчання іноземної мови дошкільників, обґрунтовано навчання дітей дошкільного віку спочатку усним видам мовленнєвої діяльності, досліджено терміни виникнення і етапи становлення рідного мовлення дітей дошкільного віку, запропоновано різні засоби розвитку мовлення дошкільнят та поради педагогів щодо покращення його становлення. У статті наведено теорії оволодіння іноземною мовою дітьми дошкільного віку, визначено чинники та умови, які необхідно враховувати, починаючи навчання іноземної мови дошкільників, встановлено поетапність формування двомовності у дітей дошкільного віку за умови початку навчання іноземної мови з народження, наведено застереження педагогів щодо раннього оволодіння ними іншомовним мовленням. Запропоновано обґрунтовану послідовність оволодіння дошкільниками іншомовним матеріалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/939
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.