Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/937
Назва: Методичні рекомендації щодо формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: англомовна граматична компетентність
англомовний граматичний матеріал
початкова загальноосвітня школа
молодші школярі
стадії
принципи
навчально-методичний комплекс
етапи
автентичний навчальний відеофільм
евристична бесіда
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Методичні рекомендації щодо формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи. SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Budapest, 2015. III (26), Issue : 50. pp. 55–59. (Pedagogy and Psychology)
Короткий огляд (реферат): У статті наведено методичні рекомендації щодо формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи з урахуванням стадій засвоєння ними англомовного граматичного матеріалу. Запропоновано дотримуватися науково обґрунтованих принципів під час навчання молодших школярів англомовного граматичного матеріалу; критерії аналізу підручників / навчально-методичних комплексів з англійської мови для початкової загальноосвітньої школи; етапи формування граматичної навички; першочергове ознайомлення учнів початкової школи з видо-часовою формою Present Progressive порівняно з Present Simple; здійснювати ознайомлення молодших школярів з новим англомовним граматичним матеріалом засобами автентичного навчального відеофільму та евристичної бесіди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/937
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.