Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T14:26:35Z-
dc.date.available2020-03-23T14:26:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Переваги та недоліки сучасних методів навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 335–338.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/936-
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні тенденції оволодіння іншомовним мовленням дітьми дошкільного віку. Розкривається зміст та основні принципи сучасних методів навчання іноземної мови (методу повної фізичної реакції, комунікативного методу, сугестивного методу) дітей дошкільного віку, особливості використання їх у дошкільних навчальних закладах, їх переваги та недоліки. Встановлено, що всі методи перебувають у безпосередній залежності від соціального замовлення суспільства, яке впливає на мету та зміст навчання іноземної мови.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсучасні методи навчанняen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectметод повної фізичної реакціїen_US
dc.subjectкомунікативний методen_US
dc.subjectсугестивний методen_US
dc.titleПереваги та недоліки сучасних методів навчання іноземної мови дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.