Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/936
Назва: Переваги та недоліки сучасних методів навчання іноземної мови дітей дошкільного віку
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: сучасні методи навчання
діти дошкільного віку
метод повної фізичної реакції
комунікативний метод
сугестивний метод
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Переваги та недоліки сучасних методів навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 335–338.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сучасні тенденції оволодіння іншомовним мовленням дітьми дошкільного віку. Розкривається зміст та основні принципи сучасних методів навчання іноземної мови (методу повної фізичної реакції, комунікативного методу, сугестивного методу) дітей дошкільного віку, особливості використання їх у дошкільних навчальних закладах, їх переваги та недоліки. Встановлено, що всі методи перебувають у безпосередній залежності від соціального замовлення суспільства, яке впливає на мету та зміст навчання іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/936
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.