Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935
Назва: Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: критерії оцінювання
англомовна граматична компетентність
молодші школярі
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий інформ. журнал « Новий колегіум»
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи. Науковий інформ. журнал «Новий колегіум» / Харківський національний університет радіоелектроніки. Харків, 2014. № 3. С. 52–58.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються критерії оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи в різних видах мовленнєвої діяльності. Запропоновано та обґрунтовано детальний розподіл балів, що присвоюються молодшим школярам відповідно до визначених критеріїв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.