Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мірошник, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T14:24:16Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T14:24:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Мірошник І. В. Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи. Науковий інформ. журнал «Новий колегіум» / Харківський національний університет радіоелектроніки. Харків, 2014. № 3. С. 52–58. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються критерії оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи в різних видах мовленнєвої діяльності. Запропоновано та обґрунтовано детальний розподіл балів, що присвоюються молодшим школярам відповідно до визначених критеріїв. | en_US |
dc.publisher | Науковий інформ. журнал « Новий колегіум» | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | англомовна граматична компетентність | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.title | Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи.pdf | 336.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.