Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T14:24:16Z-
dc.date.available2020-03-23T14:24:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи. Науковий інформ. журнал «Новий колегіум» / Харківський національний університет радіоелектроніки. Харків, 2014. № 3. С. 52–58.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935-
dc.description.abstractУ статті розглядаються критерії оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи в різних видах мовленнєвої діяльності. Запропоновано та обґрунтовано детальний розподіл балів, що присвоюються молодшим школярам відповідно до визначених критеріїв.en_US
dc.publisherНауковий інформ. журнал « Новий колегіум»en_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectангломовна граматична компетентністьen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleОсобливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.