Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9354
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бивалькевич, Леонід Мстиславович | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T09:44:25Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T09:44:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О., Бивалькевич Л. Формування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами тренінгу. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 92-96. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9354 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – з’ясувати особливості формування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами навчального й музично-фізичного тренінгів. Методологія. Об’єктивність і вірогідність результатів дослідження забезпечувалася системним підходом до аналізу зазначеної проблеми. У процесі науково-дослідницької роботи застосовано низку методів дослідження, зокрема: аналіз психологічної й педагогічної літератури з проблеми дослідження для вивчення стану досліджуваної проблеми; порівняльно-зіставний – для вивчення поглядів різних науковців на порушену проблему; систематизації й узагальнення – для формулювання висновків. Окрім того, застосовано метод спостереження за учасниками освітнього процесу під час проведення тренінгів, опитування й анкетування для визначення їхньої ефективності, а також ставлення здобувачів вищої освіти до цієї форми організації освітнього процесу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | соціальна рефлексія | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | навчальний тренінг | en_US |
dc.subject | музично-фізичний тренінг | en_US |
dc.subject | майбутні учителі | en_US |
dc.title | Формування в майбутніх учителів здатності до соціальної рефлексії засобами тренінгу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lilik O., Byvalkevych L..pdf | 582.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.