Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935| Назва: | Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи |
| Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
| Ключові слова: | критерії оцінювання англомовна граматична компетентність молодші школярі |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Науковий інформ. журнал « Новий колегіум» |
| Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи. Науковий інформ. журнал «Новий колегіум» / Харківський національний університет радіоелектроніки. Харків, 2014. № 3. С. 52–58. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються критерії оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи в різних видах мовленнєвої діяльності. Запропоновано та обґрунтовано детальний розподіл балів, що присвоюються молодшим школярам відповідно до визначених критеріїв. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи.pdf | 336,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.