Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935
Назва: | Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи |
Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
Ключові слова: | критерії оцінювання англомовна граматична компетентність молодші школярі |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Науковий інформ. журнал « Новий колегіум» |
Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи. Науковий інформ. журнал «Новий колегіум» / Харківський національний університет радіоелектроніки. Харків, 2014. № 3. С. 52–58. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються критерії оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи в різних видах мовленнєвої діяльності. Запропоновано та обґрунтовано детальний розподіл балів, що присвоюються молодшим школярам відповідно до визначених критеріїв. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/935 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості оцінювання рівня сформованості англомовної граматичної компетентності в учнів початкової школи.pdf | 336.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.