Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorДжевага, Григорій Васильович-
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-10-03T09:19:34Z-
dc.date.available2023-10-03T09:19:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПискун О., Джевага Г., Носовець Н. Діджитал-етикет: правила комунікації в умовах онлайн-навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 37-45. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9349-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальному напряму розвитку сучасної освіти – її цифровізації. Цифровізація освіти призвела до необхідності формування у всіх учасників педагогічного процесу спеціальних діджитал-навичок комунікації, розробки нових норм і правил спілкування у цифровому середовищі. У зв’язку з цим зазнала змін етика і культура професійного педагогічного спілкування. Звичне навчальне заняття перетворилося на онлайн-конференцію, де відсутній безпосередній контакт учасників, де педагог вимушений кардинально перебудовувати способи подачі навчального матеріалу, по-новому організовувати практичну роботу, групову взаємодію здобувачів освіти і використовувати нові способи здійснення зворотнього зв’язку. У статті доводиться важливість володіння діджитал-етикетом не лише для педагога, але й для усіх учасників онлайн-спілкування, адже від цього залежить ефективність усього педагогічного процесу. Розглядаються методичні та етичні аспекти цифрової комунікації. Особливу увагу приділено технічним аспектам проведення навчальних відеоконференцій. Також наведено результати педагогічного досвіду авторів з організації онлайн-комунікації. Метою статті є дослідження особливостей педагогічного спілкування в цифровому середовищі (зокрема під час проведення відеоконференцій) у різних його аспектах – психологічному, методичному, етичному та технічному, а також виведення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності онлайн-комунікації.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectцифровізація педагогічної діяльностіen_US
dc.subjectонлайн-комунікаціяen_US
dc.subjectвідео-конференціяen_US
dc.subjectдіджитал-етикет (цифровий етикет)en_US
dc.subjectцифрова компетентність педагогаen_US
dc.titleДіджитал-етикет: правила комунікації в умовах онлайн-навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyskun О., Dzhevaha H., Nosovets N..pdf988.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.