Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9348
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T09:14:47Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T09:14:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Носко М., Мехед О. Впровадження інноваційних освітніх технологій для учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 32-36. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9348 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання якості впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивної освіти. Представлено огляд освітніх практик стосовно розроблення та викладання для дітей з особливими освітніми потребами. Наголошено на позитивних результатах навчання та загальному підвищенні якості освітнього процесу за умов впровадження інноваційних технологій для здобувачів освіти з ООП. Метою статті є аналіз підходів до впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній і корекційно-розвивальний процеси для осіб з особливими освітніми потребами та визначення шляхів їх втілення з метою підвищення якості освітнього процесу. Методологія. Методологія нашого дослідження базується на системному та особистісно-орієнтованому підходах, які враховують психолого-педагогічні джерела інформації та аналізують сучасний педагогічний досвід шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій для освіти осіб з особливими освітніми потребами. Ми використовували багаторівневий системний аналіз інформаційних наукових джерел, що базується на загально-, частково-науковому та конкретно-науковому філософському рівнях пізнання. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інноваційні освітні технології | en_US |
dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | особливі освітні потреби | en_US |
dc.title | Впровадження інноваційних освітніх технологій для учнів з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko M., Mekhed O..pdf | 569.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.