Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9348
Назва: | Впровадження інноваційних освітніх технологій для учнів з особливими освітніми потребами |
Автори: | Носко, Микола Олексійович Мехед, Ольга Борисівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інноваційні освітні технології здобувачі освіти особливі освітні потреби |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Носко М., Мехед О. Впровадження інноваційних освітніх технологій для учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 22 (178) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 32-36. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання якості впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивної освіти. Представлено огляд освітніх практик стосовно розроблення та викладання для дітей з особливими освітніми потребами. Наголошено на позитивних результатах навчання та загальному підвищенні якості освітнього процесу за умов впровадження інноваційних технологій для здобувачів освіти з ООП. Метою статті є аналіз підходів до впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній і корекційно-розвивальний процеси для осіб з особливими освітніми потребами та визначення шляхів їх втілення з метою підвищення якості освітнього процесу. Методологія. Методологія нашого дослідження базується на системному та особистісно-орієнтованому підходах, які враховують психолого-педагогічні джерела інформації та аналізують сучасний педагогічний досвід шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій для освіти осіб з особливими освітніми потребами. Ми використовували багаторівневий системний аналіз інформаційних наукових джерел, що базується на загально-, частково-науковому та конкретно-науковому філософському рівнях пізнання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9348 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosko M., Mekhed O..pdf | 569.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.