Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9343
Назва: Моделювання педагогічної діяльності
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Ратов, Анатолій Максимович
Ключові слова: модель підготовки фахівця
моделі діяльності
студенти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Наукові записки. Кропивницький
Бібліографічний опис: Приймак С. Г., Ратов А. М. Моделювання педагогічної діяльності. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2022. Вип. 203. С. 24–28.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – схарактеризувати моделі управління педагогічною діяльністю у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Оптимальне вирішення завдання впровадження моделі діяльності в змістову фахову підготовку може бути детерміновано через перенесення цілей діяльності на змістову складову навчання. Мета має відповідати цілям діяльності фахівця. Сукупність цілей від кінцевих (готовність) до проміжних і етапних складає основу практичного управління підготовкою фахівців, характеризується змістовністю та об’єктивною діагностикою успішності діяльності (навчання).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9343
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моделювання педагогічної діяльності.pdf708.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.