Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Сергій Георгійович-
dc.date.accessioned2023-10-03T08:20:24Z-
dc.date.available2023-10-03T08:20:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПриймак С. Г. Медико-біологічна складова підготовки учителя фізичної культури. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2021. Вип. 194. С. 46-50.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9342-
dc.description.abstractМета роботи – схарактеризувати медико-біологічну складову у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальностями 014 Середня освіта (фізична культура), 014 Середня освіта (здоров’я людини), 017 Фізична культура і спорт. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. У майбутнього учителя фізичної культури протягом навчання має бути сформована універсальна компетентність, що ґрунтується на спортивній і фізичній культурі особистості, відображаючи її інтегративний характер. Інтегрованим чинником у фізичній культурі і спорті є рух, цілеспрямованість якого визначається оперативними, поточними та довгостроковими завданнями фізичної активності.en_US
dc.publisherНаукові записки. Кропивницькийen_US
dc.subjectмедико-біологічна підготовкаen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleМедико-біологічна складова підготовки учителя фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.