Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9341
Назва: Системний підхід і теорія діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА
Автори: Приймак, Сергій Георгійович
Ключові слова: освітній процес
студенти
системний підхід
педагогіка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Наукові записки. Кропивницький
Бібліографічний опис: Приймак С. Г. Системний підхід і теорія діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ Центральноукраїнського держ. пед. ун-ту імені В. Винниченка, 2021. Вип. 199. С. 42–46.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – схарактеризувати системний підхід і теорію діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Методологічну основу здійснюваного дослідження складає системний (системно-діяльнісний) підхід. Діяльнісний підхід в освіті є основним для майбутньої професійної діяльності випускника, зумовлений визначенням мети, набуттям умінь, селекцією знань, необхідних для набуття умінь, що діють відповідно до системогенетичного принципу телегенезу як закон системоутворення: від мети до функції і від функції до морфології (від проблеми до уміння, від умінь до знань і формування діяльнісного фахівця).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9341
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Системний підхід і теорія діяльності у підготовці.pdf705.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.