Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9341
Назва: | Системний підхід і теорія діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА |
Автори: | Приймак, Сергій Георгійович |
Ключові слова: | освітній процес студенти системний підхід педагогіка |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Наукові записки. Кропивницький |
Бібліографічний опис: | Приймак С. Г. Системний підхід і теорія діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ Центральноукраїнського держ. пед. ун-ту імені В. Винниченка, 2021. Вип. 199. С. 42–46. |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи – схарактеризувати системний підхід і теорію діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Методологічну основу здійснюваного дослідження складає системний (системно-діяльнісний) підхід. Діяльнісний підхід в освіті є основним для майбутньої професійної діяльності випускника, зумовлений визначенням мети, набуттям умінь, селекцією знань, необхідних для набуття умінь, що діють відповідно до системогенетичного принципу телегенезу як закон системоутворення: від мети до функції і від функції до морфології (від проблеми до уміння, від умінь до знань і формування діяльнісного фахівця). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9341 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Системний підхід і теорія діяльності у підготовці.pdf | 705.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.