Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скорик, Тамара Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T12:04:20Z | - |
dc.date.available | 2023-09-25T12:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Скорик Т.В. Підготовка майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2022. № 9 (16). S. 172-182. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9339 | - |
dc.description.abstract | Розкрити зміст підготовки майбутнього вчителя до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва. Методологія. У дослідженні використано системний та порівняльний аналіз, індукція, абстрагування, узагальнення, класифікація, моделювання та проектування, що дало можливість обґрунтувати проблему дослідження, визначити категоріальний апарат, розкрити теоретичні та методичні засади вирішення означеної проблематики дослідження. Наукова новизна. У статті запропоновано авторський підхід до змісту підготовки майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів, визначено організаційно-педагогічні умови та етапи такої підготовки у закладі вищої освіти, обгрунтовано використання принципів педагогічного емпауерменту в організації освітнього процесу як засадничих для підготовки майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів, виділено авторські методи розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва, якими має оволодіти вчитель у процесі професійної підготовки. Автор підкреслює, що методи навчання із використанням музичного мистецтва визначаються емоційною насиченістю і тому більш ефективно сприяють розвитку емоційного інтелекту. | en_US |
dc.publisher | Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | педагогічний емпауермент | en_US |
dc.subject | методи розвитку емоційного інтелекту | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва.pdf | 511.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.