Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9339
Назва: Підготовка майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: майбутні вчителі
підготовка майбутніх учителів
емоційний інтелект
педагогічний емпауермент
методи розвитку емоційного інтелекту
музичне мистецтво
Дата публікації: 2022
Видавництво: Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice
Бібліографічний опис: Скорик Т.В. Підготовка майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2022. № 9 (16). S. 172-182.
Короткий огляд (реферат): Розкрити зміст підготовки майбутнього вчителя до розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва. Методологія. У дослідженні використано системний та порівняльний аналіз, індукція, абстрагування, узагальнення, класифікація, моделювання та проектування, що дало можливість обґрунтувати проблему дослідження, визначити категоріальний апарат, розкрити теоретичні та методичні засади вирішення означеної проблематики дослідження. Наукова новизна. У статті запропоновано авторський підхід до змісту підготовки майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів, визначено організаційно-педагогічні умови та етапи такої підготовки у закладі вищої освіти, обгрунтовано використання принципів педагогічного емпауерменту в організації освітнього процесу як засадничих для підготовки майбутніх учителів до розвитку емоційного інтелекту учнів, виділено авторські методи розвитку емоційного інтелекту учнів засобами музичного мистецтва, якими має оволодіти вчитель у процесі професійної підготовки. Автор підкреслює, що методи навчання із використанням музичного мистецтва визначаються емоційною насиченістю і тому більш ефективно сприяють розвитку емоційного інтелекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9339
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.