Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатенко, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2023-09-19T07:01:13Z-
dc.date.available2023-09-19T07:01:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСолдатенко О. І. Спільні навички організації інклюзивного освітньо-мистецького середовища для вчителів музичного мистецтва та менеджерів соціокультурної діяльності. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2023. Вип. 65. Т. 3. С. 28-34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9328-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання інклюзії в мистецькій освіті та соціокультурній діяльності, що в останні роки набули значної уваги в усьому світі. Враховуючи наслідки російської воєнної агресії в Україні, автор наголошує на виокремленні трьох основних інклюзивних груп дорослих і дітей: соціальної, осіб з інвалідністю, людей з «синдромом війни». У статті підкреслюється, що інклюзія у закладах загальної середньої освіти, позашкільної загальної середньої освіти та установах культури базується на принципах доступності, різноманітності, справедливості та співпраці. На думку автора це сприяє творчості, самовираженню, емпатії, різноманітності, співпраці, командній роботі серед учнів та відвідувачів і забезпечує рівний доступ всіх до мистецької освіти та соціокультурної діяльності. Метою статті є обґрунтування необхідності володіння вчителями музичного мистецтва та менеджерами соціокультурної діяльності низкою спільних навичок для створення інклюзивного освітньо-мистецького середовища в закладах освіти і культури. Автор обґрунтовує важливість набуття саме таких навичок, як: комунікативність, культурна компетентність, гнучкість, здатність до адаптації, креативність, емпатія та лідерство, що потребує постійного професійного розвитку та рефлексії. На думку автора, володіння цими навичками фахівцями музичного мистецтва та соціально-культурної діяльності допоможе більш ефективній їх співпраці у сфері освіти, культури і мистецтва для створення освітньо-мистецького середовища, що визнає різноманітність і сприяє інклюзивності у всіх сферах.en_US
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectмистецька освітаen_US
dc.subjectмузикаen_US
dc.subjectсоціокультурна діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативністьen_US
dc.subjectкультурна компетентністьen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectемпатіяen_US
dc.subjectлідерствоen_US
dc.titleСпільні навички організації інклюзивного освітньо-мистецького середовища для вчителів музичного мистецтва та менеджерів соціокультурної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.