Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/932
Назва: Особливості оволодіння іншомовним граматичним матеріалом учнями початкової загальноосвітньої школи
Автори: Мірошник, Ірина Василівна
Ключові слова: оволодіння іншомовним граматичним матеріалом
вправи для формування АГК
учні початкової загальноосвітньої школи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Компетентнісно-діяльнісні технології навчання іноземної та рідної мови у середній і вищій школі : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 28 лютого – 1 березня 2014 р.)
Бібліографічний опис: Мірошник І. В. Особливості оволодіння іншомовним граматичним матеріалом учнями початкової загальноосвітньої школи. Компетентнісно-діяльнісні технології навчання іноземної та рідної мови у середній і вищій школі : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 28 лютого – 1 березня 2014 р.) / за ред. канд. пед. наук, доцента В. П. Іванишиної. Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет, 2014. С. 83–86.
Короткий огляд (реферат): Метою навчання іноземної мови (ІМ) у середній загальноосвітній школі є формування іншомовної комунікативної компетентності (ІКК) – здатності користуватися мовою залежно від конкретної ситуації, яка в початковій школі має досягти рівня А1 за шкалою Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. Комунікативна компетентність є багатокомпонентним явищем, невід’ємним складником якої є мовна компетентність, яка у свою чергу включає три аспекти: граматичний, лексичний і фонетичний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/932
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.