Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9311
Назва: Перспективи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: КІЗдЗб
неперервна педагогічна освіта
здоров’язбереження вчителя
Дата публікації: 2021
Видавництво: Матеріали третього міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Перспективи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти. Матеріали третього міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. Праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С.В. Київ : Алатон, 2021. Вип. 3. Ч. 1. С. 143-145.
Короткий огляд (реферат): Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження (КІЗдЗб) вчителя є важливою соціально детермінованою психолого-педагогічною і медико-валеологічною проблемою, актуальність якої підсилена євроінтеграційними та суспільно-трансформаційними процесами, що відбуваються у сучасній освіті. У системі неперервної педагогічної освіти існує нагальна потреба первинної і вторинної профілактики професійно обумовлених захворювань і професійного вигоряння, особливо на етапі професійної підготовки майбутніх учителів. Компетентність індивідуального здоров’язбереження вчителя, будучи системним утворенням з фрактальним принципом побудови, підпорядковується вищим ієрархічним рівням – здоров’язбережувальній компетентності і професійній компетентності, складовою яких вона є.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9311
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.