Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T22:16:42Z-
dc.date.available2020-03-22T22:16:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/930-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання диференціації навчання дітей на основі оцінки їх освітніх потреб у 20-ті роки ХХ ст. У цей період розвитку вітчизняної педагогіки освітні потреби дитини визначалися за допомогою педологічних досліджень особистості, оскільки педологія – наука про дитину – була провідною науково-практичною галуззю, на досягнення якої спиралася шкільна практика. Освітні потреби визначалися за допомогою тестування, об’єктивного оцінювання знань і вмінь школярів, а також у процесі їх комплексних обстежень фахівцями шкільної педологічної служби. Авторка визначає специфіку оцінювання освітніх потреб дитини у 20-ті роки ХХ ст. і розглядає її в контексті наукових ідей В. Сухомлинського щодо вирішення цієї проблеми.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПедагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. Випуск 26. С. 309–315.en_US
dc.subjectоцінювання освітніх потреб дитиниen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдиференціація навчанняen_US
dc.subjectосвітні потребиen_US
dc.titleОцінка освітніх проблем потреб дитини (20-ті роки ХХ ст.) У контексті спадщини В. Сухомлинськогоen_US
dc.title.alternativeAssessment of educational needs of a child (the 20-th years of the XX-th ctnturi) in the contecst of heritage of V. Sukhomlynskyien_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.