Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-09-13T08:04:53Z-
dc.date.available2023-09-13T08:04:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖáра Г. І.Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (95). I. 239. Р. 60-63.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309-
dc.description.abstractУ роботі представлено результати впровадження профілактичної програми з формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та профілактики професійного вигоряння вчителів у системі неформальної освіти. Розкрито складові цієї компетентності та відповідні їм навички. Результати показали ефективність превентивних заходів на ранніх етапах, до формування у вчителів ознак професійного вигоряння. Більш позитивний ефект спостерігався в учасників програми з низьким початковим рівнем вигоряння. У вчителів з середнім і високим рівнем вигоряння зрушення відбулись лише в окремих показниках.en_US
dc.publisherScience and Education a New Dimension.en_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров'яen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectпревентивна програмаen_US
dc.titleФормування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.