Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309
Назва: | Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель здоров'я компетентність індивідуального здоров’язбереження неформальна освіта превентивна програма |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Science and Education a New Dimension. |
Бібліографічний опис: | Жáра Г. І.Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (95). I. 239. Р. 60-63. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі представлено результати впровадження профілактичної програми з формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та профілактики професійного вигоряння вчителів у системі неформальної освіти. Розкрито складові цієї компетентності та відповідні їм навички. Результати показали ефективність превентивних заходів на ранніх етапах, до формування у вчителів ознак професійного вигоряння. Більш позитивний ефект спостерігався в учасників програми з низьким початковим рівнем вигоряння. У вчителів з середнім і високим рівнем вигоряння зрушення відбулись лише в окремих показниках. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.