Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309
Назва: Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров'я
компетентність індивідуального здоров’язбереження
неформальна освіта
превентивна програма
Дата публікації: 2020
Видавництво: Science and Education a New Dimension.
Бібліографічний опис: Жáра Г. І.Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів-практиків шляхом неформальної освіти. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (95). I. 239. Р. 60-63.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено результати впровадження профілактичної програми з формування компетентності індивідуального здоров’язбереження та профілактики професійного вигоряння вчителів у системі неформальної освіти. Розкрито складові цієї компетентності та відповідні їм навички. Результати показали ефективність превентивних заходів на ранніх етапах, до формування у вчителів ознак професійного вигоряння. Більш позитивний ефект спостерігався в учасників програми з низьким початковим рівнем вигоряння. У вчителів з середнім і високим рівнем вигоряння зрушення відбулись лише в окремих показниках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9309
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.